News

Other categories

Report a bug

Oekaki @dA

Meet us at deviantart

New contest

New contest (and type of the contest) arrives. Speedpaint's main rule is to draw picture in given time and which fits into subject :). Have fun..
cml Author: cml
Added: 19:26, 26 Jun 2007
Modified: 21:21, 29 Jun 2007

Comments

skitty0

skitty0

Niom, teraz wiadomo chociaż o co chodzi. :>
#1 skitty0 - 19:47, 26 Jun 2007
Helmi

Helmi

yay, ciekawy temat :D:D:D:D::D
chyba będę musiała zformatować komp żeby mi się prace szybciej zapisywały :D
#2 Helmi - 19:51, 26 Jun 2007 - Last changed: 19:52, 26 Jun 2007
Momo

Momo

Bardzo interesujący temat ;)
#3 Momo - 21:28, 26 Jun 2007
sunaonna

sunaonna

30 minut? o kuurde...
#4 sunaonna - 00:57, 27 Jun 2007
Momo

Momo

Już nie mogę się doczekać ;p <świerzbią paluchy>
#5 Momo - 02:36, 27 Jun 2007
terra1994

terra1994

ooo... dobry pomysl xDD
#6 terra1994 - 11:22, 27 Jun 2007
Diokhan

Diokhan

no i nieładnie. w pół godziny to nawet nie zauważę, że włączył się program ;) a temat niegłupi.
i "pocałowana przez ogień" z czymś mi się kojarzy. poszukałam, znalazłam Twój komentarz do mojej starej bardzo pracy (:
#7 Diokhan - 12:39, 27 Jun 2007
Alice_i

Alice_i

Czasem myślę, że przydałby sie osobny board na konkurs (nie tak jak teraz jest taki podział na konkurs - a board taki na jakim sie aktualnie praca znajduje), bo jeśli praca wyląduje na inne, albo karea to już wiadomo, że wygra.

A w sumie... i tak wiadomo i tak ; ).
#8 Alice_i - 14:54, 27 Jun 2007
Lordi18

Lordi18

to ja lineart robie godzine xD a gdzie tutaj 30 min x)
#9 Lordi18 - 18:58, 27 Jun 2007
pankrowka

pankrowka

nie chodzi o dziubanie tylko realna zdolnosc rysowania
#10 pankrowka - 19:46, 27 Jun 2007
Aphasie

Aphasie

w pewnym sensie zgadzam się z Alice_i, nie każdy przegląda prace na tirze albo te które są w konkursie, więc te, które są wyżej mają zawsze większe szanse, bo więcej osób je zobaczy, a w konkursie liczy się (może nawet bardziej niż wykonanie)pomysł
#11 Aphasie - 20:20, 27 Jun 2007
LoskaChan

LoskaChan

ta, w ogole to powinny byc kategorie wiekowe/poziomowo rysowane xD
#12 LoskaChan - 20:29, 27 Jun 2007
Raishi

Raishi

jeju...zawsze bedziemy narzekać...to jet oczywiste , ze taki pospolity mieszkaniec tiry nie ma szans (w tym i ja) no ale co? i tak rysują....mozna pobawic sie narzucona tematyka, pokazać sie w innym swietle a nawet czegos nauczyc ( ja sie własnie ucze rysowac w 30 minut...horror :D (to prawie jak zupka instant w 5 minut (praca instant w 30 minut :D )) ale zawsze sie przyda moze na przyszłoasc :) )dla mnie nie jest wazne czy wygram... Nawet jesli byłby jeden board to i tak wygrałyby te same prace...a podział wiekowy? nierówny...są ludzie młodsi ode mnie i rysują na innych/kaerze ...a ja? :D ...podział na poziomy? a jak nas podzielic? kogo przydzielic do lepszych/gorszych?....by było zamieszanie...

Wniosek z mojej jakze dziwnej i troche przydługaśnobezsensownej wypowiedzi: marudzimy teraz, jak bedzie inaczej tez bedziemy marudzic...przestanmy jeczec i bierzmy sie za bazgrolenie, a co :D
#13 Raishi - 21:16, 27 Jun 2007
Alice_i

Alice_i

Myślę, ze to nie jest narzekanie, a jedynie szukanie pomysłow (do być może usprawnienia działania oekaki - ludzi (chyba) pojawia sie coraz więcej), w ogole warto jest dyskutować i wymieniać sie poglądami.

I po to jest konkurs, żeby zebrać siły (i tajemne moce ; ) na jakąś konkretniejszą pracę... a bazgrolić można zawsze pozakonkursowo... boardowo.
#14 Alice_i - 21:23, 27 Jun 2007
Alice_i

Alice_i

Kategorie wiekowe - wg mnie raczej nie... bo mnie nawet młodsze osoby prześcigają w umiejętnościach rysowniczych >D. hiehie.
#15 Alice_i - 21:26, 27 Jun 2007
Raishi

Raishi

za duzo w Twojej wypwiedzi racji zbym mogła inaczej skomentowac niz tak : :)
#16 Raishi - 21:29, 27 Jun 2007
Helmi

Helmi

AAaaaaaa.. <pada na kolana> ja chce więęęcej czasuuuu Aaa.. jeszcze do takiego tematu <pada na twarz> ...
chociaż kilak minutek na załadowanie się pracy <czarna rozpacz>
PS: jeśli się minimalnie przekroczy czas, przez upload praca nie będzie mogła wziąć już udziału w konkursie?
#17 Helmi - 22:06, 27 Jun 2007
cml

cml

nie - trzeba szacowac czas - ale przy czasie 30min mysle ze upload nie bedzie za duzy ;)
#18 cml - 23:07, 27 Jun 2007
LoskaChan

LoskaChan

eee tam, przesadzasz xD
ale nie byloby takiego rozrzutu jak jest teraz :3
mimo wszystko poziom jest troszke bardziej zblizony
#19 LoskaChan - 10:36, 28 Jun 2007
Shiira

Shiira

30 minut - embarras de richesse, w moim przypadku ;}
I naprawdę fajny temat tym razem, gratz.
#20 Shiira - 11:22, 28 Jun 2007
pauline24

pauline24

Bardzo podoba mi się ten pomysł XD
Tym lepiej dla mnie i moich 20-minutówek ;)
#21 pauline24 - 12:52, 28 Jun 2007
LoskaChan

LoskaChan

czy damy rade...?!
#22 LoskaChan - 13:22, 28 Jun 2007
LightExe

LightExe

Interesting. Ciekawy temat, ale...
Niestety ja odpadam. Chyba wiadomo dlaczego xD Najkrótszy czas u mnie: 56m 25s, ponad 2 razy za dużo ^^" Wolę jednak spokojne dziubdzianie :) Chyba, że kiedyś padnie na mój zakres tematyki, to może, może...
#23 LightExe - 13:39, 28 Jun 2007 - Last changed: 13:39, 28 Jun 2007
pauline24

pauline24

Damyyyyyyyyy XD
#24 pauline24 - 13:42, 28 Jun 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

bardzo fajnie, czasu malo, ale za to bedzie fajna zabawa ;-) a nie dziabanie po 10h :P, jedyne uwagi ode mnie co do organizacji, to czas - cały miesiąc to stanowczo za dlugo, w tym czasie mozna by było zrobić już dwa takie speedpainty i także uważam, że powinien być osobny board na prace konkursowe, zeby wszystko było ładnie i przejrzyscie i ciut bardziej sprawiedliwie :> a ja już zaczynam myslec nad ta wycalowana - spalone zwloki odrzucilam na wstepie :P
#25 Kasieeek_ - 20:12, 28 Jun 2007
cml

cml

:D
nad boardami pomysle a raczej nad umieszczeniem info na glownej o konkursach w kolumnie
za dlugo nie za dlugo - teraz okres wyjazdowy :) ale pomyslimy
#26 cml - 20:22, 28 Jun 2007
Pooky

Pooky

a mzoe sie okaze ze osoby na tirze nagle odnajda swoje powolanie w speed panicie?
no ale w innych konkursach...chyba tez waidomo ze wygraja ci 'kaerowcy'

jka naszczescie nie mam takich problemow z boardami bo swoje prace daje na tire i wraz z propozycjami o wyzsze poprostu zemieniam a przegladanie rpac....biore wszystkieboardy, wszystkei prace. i tutaj sie moj problem konczy xD
#27 Pooky - 20:53, 28 Jun 2007 - Last changed: 20:53, 28 Jun 2007
Momo

Momo

Propozyszyn:
Zwykły konkurs co miesiąc
Konkurs speedpaint częściej np. co 2tyg (jak szybko, to szybko).
Umotywowanie: w zwykłym konkursie powstaje mniej prac i każda zajmuje autorowi średnio z tego co patrzyłam wiele godzin. Praca speedpaintowa jako, że jest "na szybko" może zacząć być tworzona masowo: tzn. spotka nas zalew szybkich prac na jeden temat i pewnie skoro tak niewiele czasu potrzeba by ją narysować, to jeden autor może zrobić kilka prac na szybko. Jeżeli temat będzie się zmieniać częściej, to możliwe, że będzie ich mniej na jeden temat.

...

Czy ktoś rozumie mój specyficzny tok rozumowania ? ;p

--------edit:
» link

Czemu pojawia mi się ten komunikat od razu jak zaczynam rysować:
Jak może być czas oszukany skoro dopiero zaczęłam rysować :/
#28 Momo - 19:05, 29 Jun 2007 - Last changed: 19:11, 29 Jun 2007
LoskaChan

LoskaChan

podoba mi sie pomysl, w sumie to nie zmienia sie nic poza czestszymi speedpaintami, a ze mamy dopiero pierwszy to jeszcze nie wiadomo jak to jest XD
#29 LoskaChan - 19:09, 29 Jun 2007
Raishi

Raishi

tez widze ten komunikat...uff..myslałam ze tylko ja XD
zawsze jak chce narysowac cos na konkurs i widze ten komunikat to mi sie odechciewa XD XD XD
#30 Raishi - 19:20, 29 Jun 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

ja takze! nawet kompa zrestartowalam, ale nic nie dalo, caly czas :/ i nie wiem czy rysowac czy nie :/
#31 Kasieeek_ - 20:08, 29 Jun 2007
cml

cml

ok - wylaczylem ten komunikat - generalnie rzecz polega na tym ze mozna oszukac czas - czyli przeladowac strone i dac OK przy zapytaniu czy odzyskac canvas..

zrobilem zabezpieczenie przeciw takiemu dzialaniu ale skoro komunikat wam sie nie podoba to bedzie to robione po cichu :)
#32 cml - 20:28, 29 Jun 2007 - Last changed: 20:28, 29 Jun 2007
Momo

Momo

Nie chodzi o to że się nie podoba ale myślałam, że to osobniczy przypadek i że mi net albo coś nawala ;p
#33 Momo - 20:58, 29 Jun 2007
LoskaChan

LoskaChan

nam chodzilo o to, ze nie wiemy, czy bedziemy mogly dac prace na konkurs, bo nic nie oszukiwalysmy a tu komunikat :D
#34 LoskaChan - 21:15, 29 Jun 2007
cml

cml

spokojnie - doprowadzam ten shit do stanu uzywalnosci :D
#35 cml - 21:17, 29 Jun 2007
Raishi

Raishi

a może lepiej komunikat po 30 minutach, albo np 28 ze juz trzeba zapisywac prace lub czas sie skonczył... (nie wiem czy takie cos da sie zrobic ale dobra) to by pomogło..nie trzebaby juz pilnowac czasu..jak tezba bedzie zapisac to samop nas powiadomi XD (wiem, głupie O_O )
#36 Raishi - 21:31, 29 Jun 2007
cml

cml

pomysle nad tym - kazdy pomysl jest wart przemyslenia - niektore sa warte realizacji :)
#37 cml - 21:49, 29 Jun 2007
Jaisis

Jaisis

Tylko jeśli wyłączycie to odzyskiwanie obrazu to klapa... bo u mnie modem się czasem resetuje sam, frędzel jeden... wszystkie prace by mi szlag trafił...

Można by wyłączyć możliwość dodania pracy do konkursu po czymś takim...
#38 Jaisis - 10:04, 30 Jun 2007 - Last changed: 10:05, 30 Jun 2007
cml

cml

nie wylaczymy mozliwosci odzyskania obrazu - wylaczymy mozliwosc dodania tak jak napisalas/les.
#39 cml - 10:16, 30 Jun 2007
Aphasie

Aphasie

świetny pomysł^^, nie podoba mi sie za to to, że nie można dodać retuszowanej, czemu?
#40 Aphasie - 16:08, 30 Jun 2007
cml

cml

bo to ma byc za jednym zamachem zrobione - thats teh rules.
#41 cml - 16:09, 30 Jun 2007
Momo

Momo

Ja jedną pracę zrobiłam parę dni temu i leżała sobie w ukrytych. Problem jest taki, że wydaje mi się, że zrobiłam retusz (chociaż jest zapisane, że to jedna wersja) ale wcześniej nie znałam tej reguły a praca ma 26 minut. Może być ??

Ps. pisałam o tym, że rysownicy będą po parę prac na jeden temat robić a teraz sama tak właśnie robię xD
#42 Momo - 17:30, 30 Jun 2007
cml

cml

sprawdz czy ci pozwoli dodac do konkursu - jesli tak to ok :)
#43 cml - 17:56, 30 Jun 2007
Sus

Sus

masakra z tym retuszem >__> Moj trwaal tylko 43 sekudny! XD
#44 Sus - 19:27, 30 Jun 2007 - Last changed: 19:27, 30 Jun 2007
silver_lake

silver_lake

pół godziny!?
toś mnie zgasił....
#45 silver_lake - 20:20, 30 Jun 2007
KoMa

KoMa

jak to było... "nie ma czegoś takiego jak zły pomysł. Natomiast zawsze istnieje pomysł lepszy" ; D

(ja wiem, że nei na temat, ale tak mi się ten cytat przypomniał xD
#46 KoMa - 11:54, 1 Jul 2007
Megan

Megan

Uh, dobrze że wreszcie to przeczytałam. XD

Zaraz zmienię długość trwania konkursu na rzeczone dwa tygodnie. :3 I jeszcze ze cztery dni dodatkowe na głosowanie... Chyba będzie w porządku, co? :3

Jesli chodzi o robienie kategorii związanych z wiekiem / umiejętnościami / boardem to jestem stanowczo przeciw. >w<''' Mam już naprawdę dość dyskusji pod tytułem "który board dla tej pracy?", itd. ~~;

Temat zawdzięczacie tym razem naszemu cudownemu adminowi. XD I całe szczęście, bo obawiam się, że ja zwykle nie jestem aż tak kreatywna. ;3 Propozycje tematów speedpaintów możecie oczywiście wysyłać do mnie przez PW. >3

Do cml'a: Mam pomysł *jeden z tych godnych rozważenia 8D*: Zrób na samym początku zapytanie czy praca ma byc na konkurs speedpaintowy. A potem po 30 minutach zrób automatyczny save~! XD Hm, oczywiście zdaję sobie sprawę, że to może byc bardzo trudne, albo wręcz awykonalne, ale uważam, że rozwiązywałoby praktycznie wszystkie problemy. Ludzie nie musieliby się stesować ciągłym patrzeniem na licznik czasu i nikt nie straciłby pracy przez przekroczenie czasu o minutę czy dwie *co pewnie musi być wkurzające...*.

Ekhem, to tyle z mojej strony. XD''
#47 Megan - 12:47, 2 Jul 2007
cml

cml

to se ne da. :/
#48 cml - 13:20, 2 Jul 2007
salwatorka

salwatorka

tez jestem za skróceniem czasu konkursu :) robie pracke w 20 minut i musze czekać ponad miesiac na rozstrzygniecie :P
#49 salwatorka - 19:47, 2 Jul 2007
silver_lake

silver_lake

a inni robią w pół godziny
i co?!
#50 silver_lake - 17:06, 3 Jul 2007
Blackie

Blackie

no właśnie ! w regulaminie powinno było być napisane że 1 wersja kurde ma być . jeśli nie ma w regulaminie to co ? Zgadywać mamy ? przecież nie jesteśmy wróżkami żeby się domyślić . ja zrobiłam pracę ,był retusz i dopiero pod koniec wyskoczył mi komunikat że ni może być na konkurs bo retuszowana ;(
#51 Blackie - 16:27, 7 Jul 2007
cml

cml

czytalas newsa dotyczacego konkursow ?
#52 cml - 19:51, 7 Jul 2007
Megan

Megan

Ue, szkoda. DDD :
No to nie mam pomysłu niestety. : < Może jeszcze później wpadnę na coś lepszego.. chociaż w sumie wątpię.. xD'''

No i 30 minut to jednak trochę mało... Zrobiłam jedną prackę w tyle (mniej więcej) czasu, ale strasznie się męczyłam przy tym. D: Zero luzu. Poza tym takie pracki to nie jest coś, co ludzie nagradzaliby promem. Jeśli nikt nie dostanie ani jednego proma, to ciężko będzie rozstrzygnąc konkurs, nie sądzisz...? XD

Jestem w stanie zaproponowac zmianę czasu konkursu na 60 minut. Wiele osób robi w pięćdziesiąt parę minut całkiem niezłe pracki, a ludzie rysujący prawdziwy speed paint i tak rzadko mieszczą się w 30 minutach. Oczywiście z drugiej strony oekaki jest bardzo małe i gdyby czas wynosił 60 minut, to ludze znów zaczęliby się dziubdziac z pracami. XD
Nie umiem tego rozstrzygnąć, decyduj nam, panie adminie. >D
#53 Megan - 15:31, 8 Jul 2007
salwatorka

salwatorka

ten konkurs niech już bedzie 30-minutowy, nawet fajnie bo można oceniać pomysł a nie fotograficzną precyzje
#54 salwatorka - 19:30, 8 Jul 2007
Jaisis

Jaisis

Dalej można oszukiwać:P
#55 Jaisis - 20:23, 14 Jul 2007
Jaisis

Jaisis

Jakby się czas zatrzymywał po naciśnięciu "upload" a nie po wgraniu dopiero, to by było mniej stresu.
#56 Jaisis - 21:11, 15 Jul 2007
silver_lake

silver_lake

chyba nie... a jeśli to podeślij solucję xD
#57 silver_lake - 21:17, 15 Jul 2007
Jaisis

Jaisis

Chyba teraz zblokowali odzyskiwanie w ogóle, czyli już się nie da.
#58 Jaisis - 21:38, 15 Jul 2007
Sus

Sus

Kilkuosobowe collaby opanowaly oe P;
#59 Sus - 13:58, 20 Jul 2007
cml

cml

zycie :)
#60 cml - 15:35, 20 Jul 2007
rogacz

rogacz

dlaczego kolejny speedpaint? ;_; nie moglby byc normalny? (temat np muzycy XD)
#61 rogacz - 20:08, 23 Jul 2007
budze_swiat

budze_swiat

Na jaki temat jest kolejny konkurs? Nigdzie tego nie widzę.
#62 budze_swiat - 00:09, 24 Jul 2007
missshiloh

missshiloh

Się okaże za parę godzin, jak sądze xD
#63 missshiloh - 00:16, 24 Jul 2007
Raishi

Raishi

przedłuzyliscie czas!!! kocham was :D:D:D
#64 Raishi - 10:12, 24 Jul 2007
polka_Gryf

polka_Gryf

60 min to już nie byłby speedpaint
#65 polka_Gryf - 11:37, 24 Jul 2007
silver_lake

silver_lake

...życie, jest nowelą
#66 silver_lake - 12:56, 24 Jul 2007
Momo

Momo

Jestem pełna podziwu dla osoby, która wymyśla tematy speedpaintów :)
#67 Momo - 13:37, 24 Jul 2007
cml

cml

ta osoba to docenia :>
#68 cml - 13:59, 24 Jul 2007
Alice_i

Alice_i

Ale tematy to mogłyby być bardziej skrajne, typu: "Widok z okna na Twoją zbankrutowaną fabrykę marzeń" [Żart! Żart!], typu: krzesło, samochód, drzewo
"Wędrówka Dusz", to takie rozlazłe jak rozlane mleko na wykładzinie - geez >.>
#69 Alice_i - 15:10, 24 Jul 2007
cml

cml

waskie tematy sa zle - za malo interpretacji..
jak podrzucisz lepsze to chetnie uskutecznimy :)
#70 cml - 15:54, 24 Jul 2007
Sus

Sus

Chyba jednak lepsze takie 'rozlazłe', bo dzięki podaniu takiego hasła dużo osób tutaj może mieć naprawdę ciekawe pomysły. Co innego gdyby każdy rysował drzewo, wiem, ze każdy inaczej, ale..drzewo :p
#71 Sus - 15:54, 24 Jul 2007
Alice_i

Alice_i

A może to byłoby bardziej ciekawe.. najładniejsze drzewo na oekaki narysowane w najkrótszym czasie ; ).
W sumie może i masz racje, drzewo byłoby dobre na konkurs na drzewo a nie na speedpainter.
#72 Alice_i - 16:05, 24 Jul 2007
Alice_i

Alice_i

Tzn. chodzi mi troche teraz o lekkość tematu, (oba jak na razie) są takie hm... nadprzyrodzone. Nie są złe, są lekkie.

W ogole siedze już cicho, bo marudze : 3.

Btw. Ja i wymyślanie tematów... raczej nie bordo ; P.
#73 Alice_i - 16:23, 24 Jul 2007
cml

cml

wez pod uwage ze na speedpaincie nikt nie bedzie sie bawil w szczegoly - tematy musza byc takie zeby wyrazic je mazami na pol ekranu i ew. poprawkami :D
#74 cml - 16:33, 24 Jul 2007
kandra

kandra

Właściwie ukrycie na czas konkursu nazwy boardu, na którym się praca znajduje, mogłoby chociaż odrobinę zwiększyć obiektywność oceny.
#75 kandra - 15:02, 27 Jul 2007
kandra

kandra

Tylko czy zmiana czasu na 2 tygodnie nie ogranicza innych użytkowników? Mam rzecz jasna na myśli to, że wielu oekakowców (np. ja) nie bywa na oe jakieś 3-4 tygodnie, zwłaszcza w wakacyjnym okresie wyjazdów (chociaż normalnie w ciągu roku szkolnego nie jest lepiej). Teraz mi to jest ganc malina, bo nie mogę zainstalowaćjavy, poza tym faktycznie dla osób, które coś już na speedpaincie narysowały czekanie się dłuży. Ale szkoda, by na konkurs poszło mneij prac ldatego, że kogośnie było na oe.

Żeby nie było, sama nie wiem, co najlepiej w takiej sytuacji zrobić... ;D
#76 kandra - 15:06, 27 Jul 2007
Momo

Momo

Pewnie masz na myśli to, że te dwa tematy są zbyt poetyckie i patetyczne i przydałoby się coś bardziej "z życia wzięte"

Moim zdaniem tematy są fajnie sprecyzowane. Pozwalają na szeroką interpretację a jednocześnie nie są zbyt bardzo ogólne jak np. "początek" - tu dopiero jest mnóstwo możliwości xDD
#77 Momo - 16:10, 28 Jul 2007
Nefele

Nefele

A będzie może kiedy konkurs dla dziubdzaczy? ^^
#78 Nefele - 20:58, 28 Jul 2007
sampam1

sampam1

super strona naprawde
#79 sampam1 - 20:21, 29 Jul 2007
kourinthellama

kourinthellama

Sugerowałabym, żeby następny konkurs był dla "dziubdziaczy", jak to określiła Nefele :P
#80 kourinthellama - 22:20, 29 Jul 2007
cml

cml

bedzie :)
#81 cml - 22:31, 29 Jul 2007
kourinthellama

kourinthellama

A, i dla ludzi mówiących, że 60 minut to nie speedpaint - w swiecie prawdziwych malarzy cokolwiek poniżej trzech godzin uznawane jest za speed, więc proszę mi tu takich niedorzeczności nie wypisywać ;)
#82 kourinthellama - 22:39, 29 Jul 2007
kourinthellama

kourinthellama

Bardzo mnie to cieszy, cmlku :)
#83 kourinthellama - 22:40, 29 Jul 2007
cml

cml

w swiecie prawdziwych malarzy nie zmieniasz pedzla i koloru 2-oma klikami :)
#84 cml - 22:51, 29 Jul 2007
Nefele

Nefele

Łiii nie speedpaint :). Dziękować pokornie ^^.
#85 Nefele - 23:21, 30 Jul 2007
LoskaChan

LoskaChan

OMG! THIS is SPARTAAAA
kurde, no lepszego tematu juz nie bylo :D
radosc dla mej duszy!
#86 LoskaChan - 11:47, 1 Aug 2007
skitty0

skitty0

Nom, temat boski. x'D Chodźby ze względu na nazwę. x'D
#87 skitty0 - 15:19, 1 Aug 2007
Kasieeek_

Kasieeek_

a co myslicie o tym?, zeby co miesiac byl taki porzadny konkurs, w sensie dla dziubdziaczy itd, a rownolegle obok tego juz, wlasnie szybkie speedpainty? :> i to prawda ze 60 min to juz nie jest taki speedpaint, tu nie trzeba mieszac farb, czyscic pedzli, mozna malowac biale na czarnym i co sie chce, wystarczy kliknac, 45 min jest ok ;-)
#88 Kasieeek_ - 18:06, 1 Aug 2007
Raishi

Raishi

<lezy i nie wyrabia ze smiechu> dys ys spartaaaaa!!!
#89 Raishi - 18:10, 1 Aug 2007
Sus

Sus

Ja mysle, ze to dobry pomysl :d
#90 Sus - 20:38, 1 Aug 2007
cml

cml

jesli tylko starczy inwencji tworczej do konkursow.. :)
#91 cml - 20:49, 1 Aug 2007
Momo

Momo

CML do końca nie wierzyłam, że skorzystasz z mego pomysłu xD
haha this is spartaaaa~~ xD
#92 Momo - 23:35, 1 Aug 2007
ppart

ppart

hej mam pytanko : jak agłósić prace do konkursu ???
#93 ppart - 20:36, 18 Aug 2007
juleczka

juleczka

z tym się zgodzę^^ kategorie wiekowe/poziomowo rysowane **
#94 juleczka - 16:11, 4 Jan 2008
Sushichan

Sushichan

IN ENGLISH ???
#95 Sushichan - 21:13, 23 Sep 2008
cml

cml

?
#96 cml - 21:52, 23 Sep 2008
Thread closed