KONIOM LŻEJ by TCK
Next by TCK | Previous by TCK |
Comments
TCK
ogólnie sezon aw12 można zaliczyć do super udanych (nie tylko w wypadku Renty), w przeciwieństwie do trzynastek, obu, gdzie na lato masz połączenia madżenty, turkusu i żółci, które dobrze wyglądają tylko w mangach, albo jak się ***** i nie mam pomysłu na kolorki (częste). Najgorsze było to, że siedzimy z koleżanką, śmiejemy się z Oscara, że tam cytując Perfect, wiadome co, nagle czytamy, że maczał w tym ręce DŻON GALLIANO, DŻON WHO, KTO SOBIE ROBI JAJA, BYĆ NIE MOŻE etc.; czemu to jest ***** skoro niby peany pochwalne obiegły wszystkie gaziety i blogaski? Po pierwsze - sylwetki - co to są za dyndające szmaty? Przecież większość tych "garsonek" to wygląda jakby je Kupisz z Jemiołem składali do kupy. Znaczy brzydko i szmatowato. Po drugie - printy i aplikacje - przypomina mi się jakaś reklama barbi jako projektantka, nasraj koronkę tu, tam, rysunek pasterek i WIELKIE BRZYDKIE PRINTY DAJ. Trzecie primo - kolory - strasznie alternatywna barbi. Czwarte - te czapki na pierwszy sort - jeszcze bardziej deformują sylwetkę i są głupie. SILLY HATS ONLY, PLS; piąte - ogólny zamysł i wygląd modelek - ale że co niby, wyszła spod prysznica? Aha i gdzie pointa? Kiecka jest sucha, he-he?Rozumiem, że współpraca w wypadku tak stukniętego kolesia jak Galliano to zawsze polityka męczących dla niego samego ustępstw, i że być może, gdyby nie jego zbawcza ręka to byłoby to jeszcze gorsze - ale to przecież, nawet jeśli jako duet, jest słabe. Bardzo, bardzo słabe. Pieprzę cię Nicole Phelps, że w riwju na stajlkomie piszesz, że widać echa diorowskiej sylwetki i pitu pitu, kto ci zapłacił. Czyżby 90s i 00s are over? Płakusiam, otworzył mi sie worek z hejtem, znów
ps. jeszcze mnie ***** że ta kolekcja jest niespójna, nie lubię niespójnych kolekcji. Się mi przypomina szkolna metoda na "projektowanie kolekcji, kiedy nie masz na nią pomysłu", chyba ktoś jej używa, ale żeby w wielkim świecie? : 000000''
patefilo
w przypadku czapencji widze jakieś inspiracje » link hoho od razu mi się skojarzylo. Obok samej kolekcji przeszłam raczej obojętnie, w stylu wbijam z nudów na stronę, obczajam oscara przeglądam, nie jaram się, czytam że jaś, trochę lol bo piszą że oczywisty wpływ że widać i w ogóle, ale chyba słabym jestem koneserem bo w ogóle nie zauważyłam :p nie wiem czy w ogóle pomysł na kolaborację galliano ze stricte górnomanhattańskim de la rentą był dobrym pomysłem, ale gypsy jest teraz na topie. chociaż to może mogłoby wyjść jakby zaprosili np dundasa - imo blizej mu do estetyki oscara.jeżeli chodzi o diorowskie sylwetki to wciskają je ostatnio wszędzie wiec znów lol, szkoda ze nie sam dior, raf to najgorsze zło jakie mogło go spotkać od czasu kolekcji inspirowanej architektura franka gehry'ego (serio? z całej palety starchitektów zawsze muszą wybierać zahę albo gehryego nie daj boże libeskinda? tandetne dekonstrukcje to jedyne w dorobku architektury które inspiruje współczesny świat mody? czy oni te "nawiązania" znajdują na szczęśliwym trafie w google?) aczkolwiek chyba jestem odosobniona w tej opinii
TCK
... dlatego lubię czytać te riwju, bo mnie czasem czymś zaskoczą. W sumie fajna fucha, siedzisz i wciskasz ludziom bądź co, a ci ze znawstwem potem powtórzą to na jakichś modowych portalach i będą się rozwodzić nad zawartością procentową w dajmy na to Libeskinda w WYREMONTOWANYM Diorze. Piątal w hejcie, Dior is dead.patefilo
no to wez sie zakrec czy coś, harper teraz ma polska edycje chociaż nic nie wiem więcej na jej temat oprócz tego że jest, pomurzynuj tam trochę zmień świat itp//ostatnio tourist mag szukal praktykanta tez fajna fuszka sama bym się skusiła jakby były możliwościwiosny 13 diora sprawiają że tracę chęć do życia
patefilo
jesien '13 cie ***** (jaś nie dał rady? =3) czy caloksztalt tworczosci? za rzeczy z jesieni '12 dałabym się pokroić